fredag 14 september 2012

Första vattenbytet

 27L vattenbyte :) tyckte dom började se lite stressade ut så gjorde vattenbyte nu och dom verkar mer harmoniska nu.
Vattenbyte hos Mr M i 26L nu är vattnet fint det tog ca 48 timmar innan grumlet la sig helt. Han blev mycket glad. Men till min förfäran funkar ej doppvärmaren som den ska :'( så det var bara 22 C i akvariet men lyckades på få upp temperaturen till 23-24 C så nu verkar han piggare men som tur e kom min TYSKLAND BESTÄLLNING IGÅR :) JIPPI så där är det en ny doppvärmare med :) så glad. hoppas jag beställde två och inte bara en. Så på Söndag kommer han få sin nya doppis.

Idag åker jag hem till Malung men kommer tillbaka till mina kära kampisar på söndag :) Längtar tills dess för då ska jag försöka mig på min första lek nu när alla grejer kommit så jag fått alla luftpumpar med mera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar