tisdag 4 september 2012

 Idag när jag gick ner i köket låt det ett stort grönt packet på köksbordet :) ååå mina efterlängtade fiskar hade äntligen kommit.


Min Första kampfiska hanne OHM från Embra Bettas uppfödning :)
Döpt honom till Mr. M




En av mina honor :) dålig bild. Det var svårt att fota bra eftersom att mina honor går just nu i mitt 54L sällskapsakvarium. Mr. M bor i mitt 27L kar just nu tillsammans med en Ancistrus.

Hoppas dom kommer trivas och att jag kommer få fina kullar på dom :) Längtar redan efter att min första lek :) men måste få hem lite mer grejer först innan det är möjligt. Beställt massa fina grejer från Tyskland igår kommer väl om ca 2v.


Detta är en fin grej som jag beställt som förhoppningsvis kommer funka så bra som dom säger. Den är till för att skydda yngel från att åka in i pumpen. Den kopplas till en luftpump och rengör akvariumet utan att riskera ynglerna sugs in i filtret och dör.

Hoppas den fungerar bra. Hoppas det kommer fort så jag får försöka leka mina kampisar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar