onsdag 19 september 2012

När man skulle ge alla kampisar mat upptäckte man att Miss Blue i 27L inte mår så bra. nått är fel. hon gömmer sig bakom doppvärmaren och hon rörde sig inte ens först trodde jag hon var död men det var hon inte som tur var. Så jag misstänkte att hon blev mobbad av Miss A (hon är vacker med grym/dominant) eftersom jag sett tecken på detta tidigare i detta kar beslöt jag mig för att flytta Miss Blue till 26L Mr. M´s kar. Så nu mår hon jättebra igen. Hon simmar runt och äter som vanligt igen.

Men jag har träffat en mycket vänlig själ (Sonny Wiklund som hjälper mig att först vissa saker med detta med bettas och vi sak importera tillsammans) men han kommer lösa mitt problem med att dom bråkar. Han erbjöd sig att skänka mig lite flytväxter :) så att dom kan få mer gömställen och då kommer dom antagligen inte bråka mer :).

1 kommentar:

  1. Ja flytväxter är ett måste! :)
    så sonny o du ska importera alltså! säg gärna till när om man vill hänga på! :)

    SvaraRadera