måndag 3 december 2012

Har ej uppdaterar på ett tag nu. Beror på att hela förre veckan var jag på Kolmården men klassen på kurs så har ej haft tillgång till internet. Så har jag väl inte haft så mycket att skriva heller har bara varit som vanligt vattenbyten en gång i veckan och så har jag matat Axeloterna och Grodis har börjat käka som hon ska igen :) och är helt svampfri och frisk. Förhoppningsvis kommer jag att få en till Axelot inom några veckor så det blir nog mer uppdateringar då.

Kommer att ta hem mina fiskar från Rättvik till Malung under jullovet ca3v så det kommer nog inte bli så mycket uppdateringar då.

Men kan väl slänga upp lite bilder från Kolmården.
 Detta är Dhole <3 älskar dom


 Gorilla



 Tapir.


 Snöleopard.



 Järv.















 Elandantilop
 Gnu.










 Jak








 Surikater.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar