torsdag 13 september 2012

               26L. Hämtade det akut idag då mina nya honor inte gick ihop med mina två andra.

                               Grumligt men kommer bättre bilder imorrn när grumlet lagt sig.
    26L och mitt 45L. Mina nya honor fick flytta till 45L och Mr M (min hanne) fick flytta till mitt nya 26L Där verkar han trivas riktigt bra trots grumlet nu i början :)
                                                                              45L
Mr M trivs bra i grumlet och i det lugna vattnet. Han trivdes ej i mitt andra akvarium dels för att det var så hög sprut i pumpen och det gick ej att ställa ner den. Så han bara flög iväg i karet och det fanns inte nån plats där det var mindre strömt. Men nu fick jag en annan pump så lyckades vrida pumphuvudet i en vinkel så att det inte är strömt i akvariet så lyckat :) he LOOOVE it!


Näste vecka kommer jag ha med mig mer växter om ni tycker att det e tomt nu. Men det kommer och då får jag mina efterlängtade flytväxter och allt från Tyskland e nog här då det kommer nu på Fredag (hoppas) eller på Måndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar